Der Zusammenbruch der DDR und der Mauerfall kamen völlig überraschend, Kohl nutzte die Gunst der Stunde und leitete die deutsche Wiedervereinigung ein. Das ist die offizielle Lesart - bis heute. Dieses Buch macht mit dieser Kohl-Legende Schluss: Die Hauptakteure der Wende wurden keineswegs von den Geschehnissen 1989 überrascht. Vielmehr war sie das Resultat langjähriger konspirativer Verhandlungen und geheimdienstlich gesteuerter Aktionen zwischen West und Ost. Bereits Anfang der 80er-Jahre finden Geheimgespräche über eine größere Öffnung der Mauer statt. 1983 vermittelt Franz-Josef Strauß der wirtschaftlich angeschlagenen DDR einen Milliardenkredit und unterminiert damit diese Sondierungen. Doch das bringt nicht dauerhaft Hilfe: 1986 errechnet das Ministerium für Staatssicherheit in einer Studie den wirtschaftlichen Zusammenbruch der DDR in spätestens vier Jahren. 1987 signalisiert Gorbatschow Kohl eine Lösung der deutschen Frage. 1988 wird Kohl der erste Vorschlag gemacht. Doch de...
Machine learning and automation are disrupting every industry-Advertising is no exception. The modern digital advertising landscape is dominated by the likes of Facebook and Google Ads, and the traditional optimization levers that PPC managers grew accustomed to are being stripped away and replaced by automated solutions. Google AdWords, as we once knew it, no longer exists. We have officially entered the age of automation, and there's no turning back. In Join or Die, Patrick Gilbert shares how he transformed AdVenture Media into a modern, automation-driven advertising powerhouse. From the failures and mistakes that nearly lost the agency multiple clients and millions in revenue, to the exaltation of successful breakthroughs, Join Or Die is brutally transparent, honest and best of all, practical. Gilbert's writing is replete with specific strategies you'll be able to implement in your own campaigns right away. Gilbert also elucidates how the technology that powers the most profitable campaigns actually works, arming his readers with the knowledge to apply automation and machine learning successfully across the entire spectrum of digital advertising channels. If you follow Gilbert's automation playbook, you'll realize the machine isn't your enemy, but a friend in need of your guidance. But the machine waits for no one. Join, or die.
Product details
- Paperback | 344 pages
- 152 x 229 x 20mm | 503g
- 16 Nov 2020
- Mill City Press, Inc.
- English
- 1632217686
- 9781632217684
- 59,701
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